Första bilden

Vad krångligt allt ska vara numer.
Jag kom på att jag var tvungen att ordna ett program så jag kunde sätta vattenstämplar på mina bilder innan jag lägger ut de här på bloggen.
Det är verkligen sjukt att man ska behöva göra det. Att behöva vara orolig för att någon annan ska sno ens bilder och säga att det är dens barn. Sånna människor är verkligen "lost" någonstanns!
Slänger in en bild på Leo (med vattenstämpel) från när vi gungade häromdagen. Han verkligen älskar att gunga, sötnosen :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Heej ! Kul med blogg :)

Tänkte egentligen bara fråga vad de är för program som gör att man kan sätta en vattenstämpel på korten ? :) Behöver också de :/

2010-04-30 @ 11:19:05
URL: http://elpath.devote.se
Postat av: Matilda

Gud så söt han e och vad stor han e=) Ingen bebis längre. Din stora kille=) Har han börjat gå?

2010-05-01 @ 15:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0