Valborg

Vaknade vid halv åtta av en pigg liten kille som stod i sin spjälsäng och hoppade, haha!
Satte igång Timon och Pumba så vi kunde vakna till lite i lugn och ro utan att han ska krypa runt överallt.
Idag är det valborg, inget speciellt enligt mig. Bara en "ursäkt" till att supa till för de flesta ;)
Jag har ingen aning om vad vi ska hitta på får helt enkelt se vad som händer. Antagligen inget speciellt. Umgås vi i familjen bara tror jag :)

Seg är bara förnamnet på hur jag känner mig just nu. Känns som om jag skulle kunna sova hela dagen. Om man ändå kunde det ^^
Tänkte göra iordning lite pastasnäckor och skinka till Leo snart och fixa något lätt till mig själv, känner hur magen kurrar ordentligt.
Vad ska ni göra en dag som denna? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0