Dagen efter..

Dagen efter valborg, kan bara gissa mig till hur många som ligger hemma och är bakis just nu. Därför njuter jag extra av att inte vara det ^^
Kollade på Old dogs igår, en riktigt rolig film. Jag har ju alltid haft Travolta som favoritskådis så det var ju inte så konstigt att den var bra!

Idag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på, blir antagligen att kolla på lite film ikväll när Leo har somnat men annars ska jag nog bara busa med Leo och sitta lite vid datorn.
Johan kanske får ha Leo en stund så jag kan städa lite här hemma med, ser ut som ett bombnedslag i köket.. usch!
Nu ska jag iallafall gå ut till köket och laga iordning lite bolognese med pasta, ska bli riktigt gott. Och man får inte glömma parmesan på.. :)





Kommentarer
Postat av: Matilda

Det ser jätte gott ut=) Du e inte sj, jag mår oxå jätte bra idag=) Hehe

2010-05-01 @ 15:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0