Fredag

Pust, stånk och stön! Jag är heeelt slut i kroppen.
Jag och Leo tog oss till min mormor idag och jag bestämde mig ju självklart för att gå dit eftersom bussarna bytt linjer och krånglat en massa. Inte nog med det.. jag skulle tydligen gå hem också, det trodde jag minsann att jag skulle klara av, haha!
Men jag ska inte klaga, motion är något jag behöver för att tappa de sista graviditetskilona som tyvärr fortfarande hängt kvar. De måste jag bli av med nu! Det känns faktiskt som om jag gått ner lite i vikt så jag ska väga mig nästa vecka när vi åker ner till min mamma har jag tänkt.. då har jag lite till att jobba på innan jag med spänning får väga mig :P

Tog en massa fina kort på prinsen min igår när vi var på stan men jag hann aldrig lägga in de på datorn och nu orkar jag verkligen inte så de får komma upp på bloggen imorgon istället :)
Köpte en keps till han som han blev så fin i så det ska ni få se!
Nu ska jag kolla lite på Eddie Murphys stand up och äta lite gott, sen blir det att sova. Lika bra att somna innan en halvpackad sambo kommer hem :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0