Leksaksleverans

Idag kom min "låtsaspappa" över med lite leksaker till Leo, som var från han, mamma och allihop nere i Halland :)
Brio spis, ett leksaksgarage + en annan leksak från little people, fisher price.
Jag har köpt lite av de leksakerna innan och Leo verkar tycka om de, så jag ska köpa lite fler little people till honom i födelsedagspresent tänkte jag!
Det som är så perfekt med little people är att de kan leka med de i flera år. Det finns massor med hus, djur, människor, bilar, flygplan osv att köpa till så det är helt klart värt pengarna. Kostar ju en hel del om man ska köpa allt, men som sagt helt klart värt det!






Kommentarer
Postat av: Maria

Jag kunde inte hålla med dig mer. Little People är absolut de bästa leksakerna till barn i åldern 5mån-3år. Min son älskar dem och kör som en galning i bilbanan :)

2010-05-07 @ 11:36:21
URL: http://mariadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0